PHK1 PHK1
2990
BLOG

Kondrat szczery do bólu

PHK1 PHK1 Polityka Obserwuj notkę 44

Marek Kondrat:

"Nienawidzę Powstania Warszawskiego"

krzyczy dzisiejszy tytuł z gazety Fakt

 

Należałoby wystosować APEL do klientów ING o przeniesienia konta i ubezpieczeń do innych banków.

APEL,  by omijać ten bank z daleka dopóki Marek Kondrat jest twarzą tej instytucji bankowej.

Tylko w ten sposób można zaprotestować przeciw takim poglądom pewnych ludzi i środowisk.

Starość nie radość,wypite hektolitry wina, przyjaźnń z Palikotem swoje zrobiły na umyśle pana artysty

Oto jego przemyślenia , złote myśli , żenujący wodospad ignorancji faktów i historii

http://www.fakt.pl/Kondrat-Nienawidze-Powstania-Warszawskiego,artykuly,85051,1.html

Patriotyzm nam się leje z lewa i z prawa. Ojczyzną, Polską - wycieramy sobie buty w tę i z powrotem.A dla mnie to jest tak jak zdjąć majtki w sypialni

Powstania Warszawskiego też nienawidzę z roku na rok coraz bardziej,

bo za dużo mnie ono kosztuje. A właśnie mamy rocznicę, głośno odtrąbianą, i nie da się od tego uciec Zajęło mi parędziesiąt lat, by to sobie uświadomić: gdy dziś widzę w telewizji jakieś afrykańskie małe dziecko z karabinem na szyi, to myślę sobie: cóż za zbrodniarz mu ten karabin założył. A myśmy takiemu dziecku postawili pomnik

Pod Monte Cassino nie było możliwości, żeby nie być patriotą. Bo jakby pani zgłosiła chęć niebycia patriotą, to oni by panią rozstrzelali tam, na miejscu. Potem ładnie to brzmi, gdy się mówi, że oni walczyli o Polskę z poczucia patriotyzmu, który jest naszym dziedzictwem narodowym, a tymczasem tak rozumiany patriotyzm to jest jedynie sfera wymyślona w systemie armijnym, w którym nie można nie wykonać zadania.

 

Mam swoją teorię dotyczącą postrzegania Powstania Warszawskiego przez aktora, że ono kojarzy mu się z PiS i Kaczyńskim i wtedy  jakaś obsesja nim targa od kilku lat.

 

ps

Marek Kondrat przyznaje wprost, że nie tęskni za Jarosławem Kaczyńskim i PiS. Opowiada też, jak cieszył się dwa lata temu z przegranej Prawa i Sprawiedliwości w wyborach. "Byłem cały czas na łączach
z Palikotem, który mi donosił w trakcie dnia wyborczego domniemane procenty, i ta radość we mnie wzbierała. Głównie wynikająca z tego, że PiS odchodzi!"
- dodaje.



 

PHK1
O mnie PHK1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka