PHK1 PHK1
6763
BLOG

Czy KUBA Strzyczkowski jest PISIOREM?

PHK1 PHK1 Społeczeństwo Obserwuj notkę 5

Mógłbym też ten wątek zatytuować - Jak działa mózg lemingów ?

Kilkanaście dni temu słuchałem audycji z udziałem radiosłuchaczy i czytania tego co akurat piszą przez prowadzącego Kubę Strzyczkowskiego z radiowej Trójki.Temat był ciekawy, ale dziś nie pamietam, bo ważniejsze było dla mnie ogólne końcowe wrażenie.

Cóż takiego się stało, że w pewnym momencie zrobiło mi sie żal redaktora, ikony Trójki , który stara się jak może swoje poglady trzymać na wodzy z róznym skutkiem, ale też wiadomo, że tam

człowiek o pogladach prawicowych,konserwatywnych nie mógłby pracować. 

Ano kilkoro radiosłuchaczy musiało skrytykować prowadzącego, że był tego dnia zbyt propisowski.Cytował teksty tak bardzo nielubianych pisiorów przez słuchaczy Trójki. Starał się tłumaczyć, że żle go oceniają dzwoniący,ale i przeanalizuje program  

Dopiero wtedy uświadomiłem sobie jak działa mózg lemingów  Trójki,TVN,Gazety Wyborczej, Lisa...

Dlatego potrafię zrozumieć dlaczego mogą spadać słupki ogladalności TVP, bo leming nie znajduje tam bodżców, swoistego pokarmu dla mózgu. Pewna paleta rozmówców, pluralizm sądów burzy jego świat. Proporcje pluralizmu zaburzają jego percepcję ułozonego swiata a dla niego to niepotrzebne herezje.Leming zawsze powie i napisze, że taki spluralizowany przekaz jest pisowski,rządowy,lizusowski... 

Ci słuchacze, czytelnicy, widzowie muszą być nonstop poddawani bodżcom czyli takiej tresurze w której nie może być odstępstw od wytyczonej lini.Leming w Trójce nie znosił Karnowskiego,Ziemkiewicza... , leming Mann wychodził ze studia.  

Wyobrażam sobie jak to kiedyś TVN pod innym kierownictwem zrobi zwrot  ku prawej stronie albo spluralizuje swój przekaz i jaki wtedy podniesie się hałas i ile sierot zostanie bez przekazu dnia.

I ja wychowałem się na Trójce tyle,że nie zostałem przerobiony na leminga.  

 

 

PHK1
O mnie PHK1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo